Cezia.nu

2012-07-18 @ 21:50:24

Hellu ja jag vill tipsa en blogg och den heter cezia.nu och ja det är ju en underbar tjej som driver den och ja jag brukar faktiskt läsa den varje dag och så om ni vill börja läsa en intressant och bra blogg då ska du läsa den cezia.nu! Så ni vet så tipsar jag bloggar ibland men jag kanske ska börja med det kanske en gång i veckan och så. Men hörni vill ni att jag ska börja med sånt lite ibland som dagen sötis och dagen outfit har tänkt på det men ja har inte bestämt mig än vi får se. Ja nu ligger jag i sängen och kollar ut ur fönstret och spelar ett spel på min iphone :D See u Later

Permalink Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: erika

ska kolla in den! :)

2012-07-18 @ 23:04:41
URL: http://eerikasplacee.blogspot.se/

Postat av: stina

Ar det Cecilia? Gossig, alltsa?

Hon ar inte snall pa nagot sett. hon ar fake som fan. Just sayin'.

2012-07-19 @ 21:31:00
URL: http://pwned.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback